marți, 3 iulie 2012

Prologue


    Clary
Prologue
    -Clary!prietena mea cea mai buna,Hanna m-a strigat,chiar cand taxi-ul parca in fata casei mele din New York.
    Prietena mea blondina fugea cu bratele deschise spre mine,si a sarit pe mine.
    -Hei,Hanna.Ma bucur ca ai venit.
    -Trebuia sa-mi iau la revedere,nu?
    -Da.
    Ne-am desprins din imbratisare,ne-am zambit si ma ajuta sa pun bagajul in portbagajul taxi-ului.
    -Nu-mi vine sa cred ca pleci in vacanta in Irlanda!
    N-am zis nimic.Nu eram prea sigura ca o sa-mi placa acolo.
    -De ce nu vine bunica ta aici?
    -Fiindca e batrana si bolnava,Hanna.Vrea sa moara la casa ei,nu in alta parte...
     Bunica avea cancer in stare avansata si dorinta ei a fost ca eu sa ma duc sa stau vara asta cu ea.Desigur ca mama,fiica ei,ii propuse sa vina aici,in America,dar e la fel de incapatanata mine si a vrut sa ramana acolo.
    -Cand te intorci?
    -Pe 30 august,oftez eu.
     Nu-mi placea ca trebuia sa-mi parasesc prietena.Eram ingriorata ce va face ea o vara intreaga fara mine...Chiar de mai avea si alti prieteni,imi va duce dorul mult.Dar intrebarea este...ce voi face eu o vara intreaga?Nu cunosc pe nimeni in Irlanda.Si nu o sa stau cu bunica toata ziua doar...
     -O sa-ti ratez ziua?se uimi Hanna.
    -Eh..am facut stanjenita.Poate ma intorc.5 august e aproape de 30...
    -Oh..
    Taximetristul claxona,aratand nerabdarea.
    Mai sa ii arat degetul mijlociu.
    -Imi promoti sa-mi dai e-mai-luri tot timpul,da?
    -Sigur,Hanna.
     Ne-am mai imbratisat o data,tinandu-ne strans si apoi am intrat in masina,ca sa ma duc la aeroport.
    Am refuzat sa ma gandesc la Hanna in timpul scurtului drum.Aveam timp de asta in Irlanda.
    Niciunul dintre parintii mei nu au avut timp sa ma duca cu masina la aeroport si de asta am luat taxi-ul asta.O sa-mi fie dor de toti prietenii de aici,de familia mea...
    E doar pentru o vara,dar o sa dureze asa de mult...
    Ajung la aeroport destul de repede si taximetristul ma ajuta cu bagajele.Merg spre poarta ce duce spre avionul meu si in 20 de minute eram deja in avion,punandu-mi centura de siguranta.
    Urmatoarea destinatie:Mullingar, County Westmeath, Irlanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu