marți, 20 septembrie 2011

The right goodbye

     Sfarsitul sezonului 4 a fost cu Blair si un test de sarcina.Aici este un one-shot tradus despre aceasta posibila sarcina.Enjoy!


      Asta a fost groaznic.Astea au fost cele mai rele 15 minute din viata ei.Ea a stat jos,asteptand.S-a gandit la toate posibilitatile.Daca avea un copil,ce va avea de gand sa faca?Cine era tatal??Ea nu putea avea copilul cu Louis.Chiar daca e logodita cu el,ea isi dorea ca Chuck sa fie tatal.Ea a ridicat testul de sarcina.Era pozitiv.Prima ei reactie a fost sa il sune pe Chuck.Avea nevoie de asta!Chiar daca nu avea nici el ce face.Ea era in Monaco,cu Louis.El e viitorul sot al ei si viitor rege in Monaco.Ea s-a rezemat de peretele din baie si s-a uitat in oglinda.Tot ce putea gandi a fost:ce vrea ea?Brusc,lacrimi au inceput sa cada din ochii ei.Ea a apasat pe tasta 1,la apelare rapida.


-Alo?a intrebat aceeasi voce ragusita pe care voia sa o auda.Cea pe care a lasat-o in urma in Manhattan,ca ea sa poata fi printesa.Toate astea pareau copilaresti acum.
-Chuck?
Ea si-a tinut lacrimile departe dar avea sentimentul ca Chuck stia.Stia totul despre ea.
-Ce s-a intamplat,Blair?Este Louis?Pot sa vin acolo,tot ce ai de facut este sa ceri.
Tonul lui era panicat dar in acelasi timp si calm.
-Da,te rog sa vii.Trebuie sa vorbesc cu tine!a zis fara sa gandeasca.
Cum avea sa ii explice venirea lui Chuck,lui Louis?Ea avea de gand sa se ascunda de el.
-Sunt pe drum,a zis el in graba.
Dintr-odata,ea a vrut sa zambeasca,in ciuda lacrimilor.El a vorbit ca si cum el va conduce 10 minute pentru a o vedea.El va merge tot drumul din Manhattan pana in Monaco,doar pentru ca ea a cerut-o.Daca Louis nu era print,ea l-ar fi ales pe Chuck,fara indoiala.El e sufletul ei pereche.Stia intotdeauna ca nu avea sa stea departe de el.
-Te voi iubi mereu.
Cele trei cuvinte au fost cele mai adevarate cuvinte pe care le-a spus in viata sa.El trebuia sa stie asta.Aceste cuvinte l-ar fi lovit ca niste caramizi.
-Trebuie sa plec,tu trebuie sa pleci.
El nu a plecat niciodata.Ea stia.El vine la ea doar pentru ca ea a cerut-o.Spatele ei a alunecat pe perete.Poate era bine pentru ea ca sa fie insarcinata cu copilul lui Chuck.Poate este darul ei pentru logodirea cu Louis.Adevarat,nimeni nu a fortat-o sa stea cu Louis,dar ea s-a fortat pe sine.Daca era insarcinata cu Chuck,nu ar mai fi fost alte alegeri.
Cu toate acestea,daca ar fi copilul lui Louis....Asta s-a intamplat o data inainte.Nate sau Chuck.Atunci,s-a demonstrat ca a fost negativ.Ea si Chuck nu au avut aceiasi relatie,pe care o aveau atunci,si Nate a fost la fel de instabil ca intotdeauna.
...
Ea a auzit o bataie in usa.
Era speriata.L-a sunat pe Chuck ieri si inca nu a dat nici un semn.
-Louis,nu vreau sa vorbesc cu nimeni chiar acum.
Ea plangea in perna.
-Nu e Louis!
Inima ei a inceput sa se agite.El chiar a venit.Ea nu o putea crede!
Ea a alergat spre usa asa de repede cat si a deschis-o.Ea i-a vazut fata obosita.Arata ca si cum nu a dormit de ultima data cand l-a vazut.
Fara sa gandeasca a sarit in sus si l-a imbratisat cat de tare a putut.
-Blair,ce s-a intamplat draga?[In engleza:'baby']
Ea a tresarit la cuvantul 'baby'.
-Chuck,stiu ca tu mi-ai spus sa renunt,dar nu pot.
-Blair...
-Nu,Chuck,asculta-ma.Ieri,inainte sa te sun,am luat un test de sarcina si...


Ochii lui Chuck s-au largit.
-Voi sta cu tine,prin orce treci.Ti-am spus sa renunti doar fiindca am vrut sa fii fericita,sa ai basmul tau.M-am inselat.Nu te-as putea lasa niciodata.Acest copil va avea un tata.Voi fi aici.
Ea a iubit cum el putea sa ii citeasca mintea.El stia ca era insarcinata.Daca era Louis,el i-ar fi intrerupt propozitia ciudata si oribila.
-Chuck,cand am luat testul,prima persoana care a aparut in mintea mea erai tu,nu Louis.Este teribil,stiu,dar nu pot sa fac nimic.Vreau ca tu sa ii fii tatal,dar nu stiu daca esti tu.Normal,o femeie l-ar fi vrut pe logodnicul ei sa fie tatal.Nu eu,nu in situatia asta.
Chuck s-a uitat in jos,de durere.Nu ii placea sa ii reaminteasca ca s-a culcat cu Louis.
-Nu-mi pasa.Nu-mi pasa al cui e copilul.Pana cand o sa iti dai seama,voi fi aici.
El s-a asezat pe patul ei si a strans-o puternic.Ea si-a odihnit capul pe pieptul lui.
-Chuck,te iubesc,dar tu stii deja asta.
-Stiu.Si eu te iubesc.
I-a intors fata spre el.
-Pot sa fac programare la doctor,daca vrei.Putem sa vedem impreuna,cu siguranta,ca esti insarcinata.
Si-a tras nasul.
-Mi-ar placea asta.
El si-a scos telefonul si a sunat cel mai bun doctor din Franta.Chuck Bass stia pe toata lumea cunoscuta.Ea iubea asta.
S-a intors la ea cateva minute mai tarziu.
       -Maine la pranz,Blair.
       Ea l-a tinut mai puternic si a inceput sa tremure.El i-a sarutat capul.
-Shhh,Blair.Totul va fi bine.


...


-Buna,numele meu este Dr.James.Sunteti gata?
Zambetul ei enorm o deranja pe Blair.Nu-i placea de doctorul tanar.Dupa o ora petrecuta in biroul doctorului,ea s-a scuzat si a zis ca va veni inapoi.Blair a izbucnit in lacrimi,din nou.
-Chuck,de ce mi se intampla asta mereu mie?Serena face mereu lucruri mai rele ca mine,si ea nu a avut niciodata aceste sperieturi.
-Shh,Sunt aici,Blair!Voi fi aici,mereu!
-Stiu.O fi Louis logodnicul meu,dar nu am curajul sa ii zic.
-Inteleg,e bine.
-Chuck...de ce esti asa de dragut cu mine?L-am ales pe Louis.Nu sunt macar sigura daca il iubesc.Ti-am spus ce am facut si am gandit ca am facut-o ca sa imi arate ca niciodata nu l-am iubit.Sunt indragostita mai mult de titlul lui.
-Simplu.Iubire adevarata.
El a spus acest lucru atat de increzator incat ea voia sa sara pe el sa il sarute,chiar atunci si chiar acolo,numai ca nu era cea mai potrivita situatie pentru asta.
Dr.James a intrat in camera cateva minute mai tarziu.
-Am ceva sa iti spun.
Ea s-a uitat ingrijorator incat l-a ingrojorat pe Chuck.
-E totul bine?E Blair bine?a intrebat el.
-Da,Blair e bine.Dar imi pare rau sa spun,ca nu e nici un copil.Ea nu a fost niciodata insarcinata.A fost doar o alarma falsa.
Blair a inceput sa planga.

-Multumesc doctore.
...


Blair l-a strecurat pe Chuck in camera ei din castelul Grimaldi.
-Cred ca trebuie sa ma intorc inapoi,Blair.Statul meu aici nu ar fi bine pentru logodna ta.
-Chuck!Nu fi prost!Daca este un lucru ce l-am invatat din toate acestea este ca iti aparitn.Tu esti printul meu,Chuck.Nu Louis.
Ochii lui Chuck s-au largit socant.El nu stia ce sa faca.El doar si-a urmarit instinctul.


El a mers repede spre Blair si i-a acoperit buzele cu ale lui.Ea i-a dat voie sa o sarute.Ea a inceput brusc sa ii descheie nasturii camesii,si i-a mangaiat pieptul cu degetele ei.El nu a mai putut rezista.Blair l-a impins pe pat si l-a acoperit cu saruturi pe piept si gat.
-Chuck,a respirat Blair.
Chuck a chicotit.
-Stiu B.Am afacerea mea.


...


Cum erau ei in pat,Chuck a inceput sa vorbeasca.
-Tocmai m-am culcat cu o femeie logodita.
-Nu e ca nu ai facut-o si inainte,Chuck.
Ea a chicotit reamintindu-i de seara aia cand a lasat-o sa plece.
-Trebuie sa ma duc sa ma despart de Louis,de adevaratelea acum.Nu vreau sa imi mai dai 'binecuvantarea'.Te vreau pe tine.
-Pot sa vin cu tine,daca vrei,a zis el.
-Bine..asta va fi foarte bine.Nu vreau sa-i fac fata singura.



...


-L..Louis,Trebuie sa iti spun ceva.
Fata ei a cazut si a inceput sa tremure.Asta era greu.
-Am luat un test de sarcina,era pozitiv si...
-Cine e tatal?
Ea i-a urat prima reactie si gresita presupunere.Chuck a fost mult mai bun la asta.
-Nu sunt insarcinata,Chuck m-a dus la doctor si a fost o alarma falsa.
-Chuck?De ce e Chuck aici?
-Louis,nu ma intelege gresit,esti un baiat bun,si iti vei gasi printesa,dar nu sunt eu.
Ea si-a impreunat degetele cu ale lui Chuck.
-Sunt printesa lui Chuck.
-Stiam mereu ca l-ai iubit pe Chuck mai mult,a zis el.
-Si mereu va fi asa.




The end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu