marți, 2 octombrie 2012

Chapter 10


Chapter 10

 Clary


    -Muuahaahahaha!!!E randul meu!le zic eu baietilor.
    -Cred ca ma duc pana la baie,zise Harry ridicandu-se.
    -Nu,domnule.Tu ramai aici!ii zic.
    Randul meu la dat provocari,o da.
    Ma simt cam ametita,dar inca am control.Mai bausem cate ceva la o provocare de-a lui Zayn,apoi am ciocnit cu baietii si tot asa...
    -Louis,draga morcovel,ce sa-ti dau eu tie hmm?
    -De ce sa icepi cu mine?Incepe cu blondul!!
    -Hei!protesta Niall din dreapta mine.
    -Ok,nu mai conteaza.Daca Louis tot nu vrea acum,Niall,te provoc sa imi faci masaj la spate.Ma cam doare.
    -Se face,Clarysoy!!zise el fericit.
    -Nu-mi mai spune asa!Asa,unde am ramas??Zayn?Te provoc sa iesi in gradina si sa strigi in gura mare 'Sunt Zayn Malik si sunt sexy!'.
    -Poftim??mai multe voci au strigat.
    -Bunica locuieste langa mine,idioato!!zise Niall.
    L-am pocnit usor peste cap.
    -Cum mi-ai zis?
    -Ti-a zis idioata!!rase Harry tare.
    -Ce?N-am zis asa ceva!!
    -Asta ai spus,Niall.Zayn,fugi afara,spun eu.
    -Niall,baiete,esti beat!rase Louis de el.
    -Ehh..scuze,atunci.Nu esti idioata.
    -Te iert,idiotule.
    -Cum mi-ai spus??
    -Cum sa-ti zic?rad de el.
    Isi da ochii peste cap.
    Zayn tipa de se aude in toata casa,si pun pariu,in tot cartierul.Radem de el cand vine.
    -Asa,Liam,draga...
    -Stiti,cam mi-e somn...incearca el sa scape.
    -Taci acolo!zise Louis.
    -Te provoc sa te dezbraci de tricou si sa ii faci un dans in poala lui Louis!!
    -Huh?
    -De ce eu?intreba Louis.
    -Fiindca sustin Lilo..Hai!!
    Liam facu asta in timp ce noi fredonam o melodie de striptease.Prea faina scena.L-am filmat si am facut si cateva poze,iar Niall a postat una pe Twitter,dar Liam inca nu stie asta.
    -Harry...te provoc sa dansezi un dans lent cu Louis,dar sa fii mai pervers,asa...
    -Se face!!rase el si se ridica.
    Liam puse la telefon 'My heart will go on'.Harry il lua pe Louis de talie si-l trase spre el.Erau seriosi amandoi,miscandu-se stanga,dreapta pe muzica.La un moment,Harry il stranse pe Louis de fund iar Louis il apuca pervers pe Harry de par.Noi nu mai puteam de ras.
    La sfarsit,ne dureau burtile de nu mai puteam.
    -Asta o poti considera si provocarea pentru mine!zise Louis.
    -Oh ok.Nialler?
    -Hmm.Va provoc pe toti sa mergeti sa va culcati,zise el.
    -Exact ce asteptam!zise Zayn somnoros.
    -Traiasca marele sensei Niall,haidem la culcare!!zise si Liam.  
    -Hai Harry.Ne asteapta patul,zise Louis zambind.
    -Noapte buna!le strig.
    -Noapte nebuna voua,striga Harry razand.
    Ah,credeam ca uitase.
    -De abia astept sa vad semnul de pe gatul tau,Clarysoy!striga Louis.
    Chiar trebuie?
    -Hai!zise Niall.
    M-am luat dupa el.Pasea nesigur pe scari,chiar impiedicandu-se.Era ametit baiatul.Si eu o sa dorm cu el,mda...Dar ce tot vorbesc?Doar il plac pe Niall,si imi place si ideea de a dormi cu el.Stai,imi place de el?Adica place,place?Daaa,il plac.
    -Ce ai zis?intreba Niall din capul scarilor.
    Spusesem cu voce tare?Fir-ar.
    -Aa nimic.
    -Iti dau ceva cu care sa te imbraci?
    -Daca esti dragut,ii zic zambindu-i.
    Ah ce-i cu mine?Alcoolul e de vina,sigur!
    Niall intra in camera,eu dupa el.Merge la dulap si scoate de acolo niste haine.Mi le arunca si merg in baie fara sa ma uit la ele.Un tricou larg si negru,cu steagul Irlandei si o pereche de aa boxeri?WTF?
    Deschid putin usa si ma uit la Niall,care sta pe cap,butonand telecomanda,deja schimbat.Daca schimbat inseamna datul tricoului jos si imbracatul unor pantaloni scurti.
    -Niall,mi-ai dat niste boxeri..
    -Huh?
    -Boxerii sunt prea scurti...
    -Hopa,rase el.
    Scotoci prin dulap si imi arunca niste pantaloni colorati,de aia cu care mergi la mare.Mai mergeau.I-am imbracat si am iesit din baie.La televizor canta o melodie ciudata si eu dansam pe ea.
    Niall rase de mine.
    -Si...aa...nu am somn...zic eu apoi.
    -Putem sa ne uitam la un film,banuiesc...zise el putin stanjenit.
    -Ok.
    Ma asez langa el si ma uit la televizor.
    Un film de dragoste,grozav.
    -Ma simt ametita,zic din senin.
    -Ai cam baut ceva...zice el.
    -Spune-mi ca tu nu te simti asa..
    -Ba da...dar m-am invatat minte si acum beau mai putin.
    -Aha.
    Filmul e fain si pe parcursul lui,ma aproprii de Niall-alcoolul e de vina,stiu-si stau la pieptul lui pana ce se termina.In timp ce era pe genericul de final,simt buzele lui Niall pe gatul meu,sarutandu-ma.Apoi m-a muscat incet,incercand sa-mi faca semn pe gat.Era intr-un fel ciudat,dar si bine...Se termina mult prea repede.
    Se retrage in spate si inchide televizorul.Ma ia de talie si eu nu protestez cand ma aduce la pieptul sau.Mama,da ce moale e...Si e asa bine.
    Ma uit la el si ma intind sa-l sarut,iar cand buzele ni se intalnesc,raspunde la sarut.Acum nu mai e alcoolul de vina,ii pot simti dorinta in sarut.Ne desprindem.
    Ma saruta pe par si zambesc cu ochii inchisi.
    -A fost o zi super,Nialler.
    -Chiar a fost,Clarysoy...
    Chicotim amandoi si cu asta adormim.

    ~

Un comentariu: