miercuri, 10 octombrie 2012

Chapter 11



    Clary


    Dimineata ma trezesc in bratele lui Niall si ma misc ca sa ma eliberez.Dar Niall nu cedeaza din stransoare.
    -Oo Clarysooooooooooy!!tipa nimeni altul decat Louis din hol.Trezirea amoreziloooor!!
    Niall mormaie dar nu se trezeste.
    -Niall!zic aproape de urechea lui.
    -TREZIREAAA!striga iar Louis.
    -Aa?Ce?Unde?Cum????facu Niall ridicandu-se brusc,eu ajungand cu capul in perne.Clary?
    -Da?
    Ma ridic in fund si ma uit la el mai bine.Are parul foarte dezordonat si fata somnoroasa.E sexy tipul.Ochii ii sunt asa deschisi la culoare ca ma uit numai la ei.
    Se stramba uitandu-se pe gatul meu.
    -Aoleu.
    -Aoleu,ce?
    -Aoleu,ce semn urat ti-am lasat pe gat...zise stanjenit.
    Eh,macar isi aminteste.
    -Ce semn?AAA!tip amintindu-mi.
    Fug la baie si ma uit in oglinda.Niall vine dupa mine si ramane in prag.
    Un semn mov e pe partea dreapta a gatului meu.Nici gand sa pot acoperi asta.
    -Eh,nu e rau...
    Se apropie de mine si se uita mai de aproape.
    -Scuze,spune.Nu trebuia sa fac asta.
    -Ba da,era o provocare,ii zic.Ce,acum regreti ca m-ai si sarutat?
    -Nu,zise zambind.
    -Ai vrea sa ma mai saruti?il intreb smechera.
    -Te joci cu mine,nu?rade el.
    Rad si eu.
    -Deci,zic apropiindu-ma de el.Vrei?
    Raspunsul lui fu sa zambeasca in continuare si sa se apropie de mine.Dar nu ma saruta pe buze,ci pe obraz.
    -HEI NIAAAAALLLLL!!
    Nimeni altul decat Louis.
    -Venim acum,Louis!striga Niall.
    -Eu trebuie sa ma schimb,ii zic.
    -Ok,ma duc la baieti atunci.
    Ma saruta iar pe obraz,si cand iese din camera ma uit in oglinda ca sa-mi vad roseata de pe obraji.Ce era cu mine?Era acelasi Niall doar.Dar acum stiu cum saruta si imi place sa hmmm sa-l sarut...Si,trebuie sa recunosc,inca de la inceput mi-a placut de Niall.De atunci cand m-a intrebat daca m-am ratacit.Era asa dragut.Si este si acum.Oare ma indragostesc de baiatul asta?Habar n-am.Nu stiu ce-i dragostea,dar voi sti cand se va intampla.
    Dupa ce ma schimb in hainele de schimb ce mi le-am adus cu mine,cobor la baieti,in bucatarie.
    -Neata,baieti!le zic eu.
    Toti se opresc din vorbit si se holbeaza la mine.Louis face chiar o poza.
    -Ah,Louis,esti culmea!
    -Postata pe Twitter deja,iubire.
    -Ahhhh...Ce faceti totusi aici?
    -Liam a incercat sa faca omleta si nu i-a iesit.Si ne este foame,zise Niall.
    -Aha.Hai,plecati de aici,copii,va fac eu papa,zic razand.
    -Te putem ajuta?intreaba Harry.
    -Da.
    O sa regret ca am zis da...
    -Apropo,ai vreun leac ceva pentru mahmureala?intreaba Niall.
    -Te doare capul?rad de el.
    -Da,pe tine nu?Ai baut mai mult ca mine.
    -Ba nu!zic scotand limba la el.
    -Pe mine ma doare,deci fa odata!!zise Harry.
    Le fac un fel de lemonada,punand multa lamaie si le dau la toti sa bea.  
    Am luat apoi toate ouale din frigider,vreo 10 la numar si le-am spart intr-un castron.Le-am amestecat bine,am pus branza,apoi sunca si am pus-o in tigaie.Peste 5 minute e gata si le-o servesc baietilor,care sunt foarte flamanzi.
    Mananc si eu,fiindca mor de foame,in timp ce ma uit pe Twitter la poza care mi-a facut-o Louis.Ca si razbunare,i-am facut si eu una,cu gura plina de mancare si am postat-o.Toate astea fara sa stie.Va avea o surpriza cand va intra pe contul lui.
    Scriu si eu un tweet,apoi ies de acolo.

    ClaryNeedsNialler:chilling with the boys;uhh don't hate me :)

    Terminam cu totii de mancat si baietii trag la sorti cine spala vasele.Louis.
    -Si acum?intreb eu.
    -Hai la Mall!!striga Louis din bucatarie.
    -Hm,buna idee,vreau niste tricouri noi,zise Niall.
    -Atunci la mall mergem!zise Harry.
    -Baieti,nu ar trebui sa il sunam pe Paul?intreba Liam.
    -Am vorbit eu cu el aseara!!tipa Louis.A zis sa avem grija de noi,ca el e acasa la el pentru o saptamana parca.
    -Deci trebuie sa ne deghizam,zise Zayn.
    -Va ajut eu cu asta,zambesc eu.
    -Ok,hai la mine in camera,zise Zayn.
    -Nu,hai la mine,zise Harry tragandu-ma de mana.
    Mana cealalta o apuca Zayn si acum eram trasa in stanga si-n dreapta de cei doi.
    -O iau eu si gata,rase Niall reusind sa ma elibereze.
    Am fugit cu el in camera lui.
    -Nu-i corect!l-am auzit pe Zayn zicand.
    -Hai,cu ce te imbraci?
    -Aa,stai sa vad...
    -Lasa ca aleg eu,ii zambesc.
    Ma duc spre dulapul lui cu haine si scot de acolo o camasa alba cu modele si blugi lungi,gri spre alb.
    -La asta ma gandeam si eu,dar daca ma vede cineva?
    -Iti punem ochelari,ii zic.
    -Aa ok.
    Dupa ce se schimba Niall iesim pe hol si imi dau cu parerea si la imbracamintile baietilor.
    -Dungi,Louis?Serios?
    -Ma duc sa-mi iau altceva,zise trist.
    -Harry,pune-ti caciula aia pe cap,Liam ia-ti niste ochelari!
    -Dar eu nu port ochelari..
    -Exact!Zayn,ochelari,acum!
    -Dar..
    -Hai,hai!
    -Bine,bine...
    Am iesit apoi toti din casa si am mers la jeep-ul negru si mare,cel in care am fost si eu cu Niall.Louis a condus la celm ai apropiat Mall.
    Am coborat prima din masina,scanand zona,apoi si baietii.
    Ei,asta va fi o zi interesanta...

Un comentariu:

  1. Foarte tare faza cu imbracatul:))
    Si...semnul...mda...interesant:))
    Oricum per total a fost foarte foarte tare!

    RăspundețiȘtergere