miercuri, 10 octombrie 2012

Chapter 12


Clary


    -Ok,am cateva reguli pentru voi,le-am zis baietilor inainte de a intra in Mall.
    -Uimeste-ma,zise Louis.
    -Unu,nu aveti voie sa atrageti atentia asupra voastra.Doi,nu va faceti de ras.Trei,nu faceti fite cand suntem intr-un magazin...
    -Cine face fite?intreaba Niall.
    -Zayn!zice Louis razand.
    -Aa patru,nu aveti voie sa va spuneti pe numele adevarate!
    -Ei,si cum sa ne spunem?intreba Harry.
    -Pe celelalte nume.William,James,Edward,iar James si aa Javadd?
    -Baieti,serios,nu mai radeti de numele meu!zise Zayn cand ceilalti incepusera sa rada.
    -Seriozitate,baieti,va rog!le zic eu.Asa.Cinci,nu faceti ca nebunii cand e vorba de mancare.
    -Cine face ca nebunul,oricum?intreaba Niall si ceilalti rad.
    -Mai sunt?intreaba Harry.
    -Ar mai fi...A,stiu.Sase.Nu flirtati cu fetele,nu azi!
    -Dar de ce?intreba Harry trist.
    -Ca azi sunteti doar in grija mea,si eu spun regulile.Si o ultima regula...Toti ascultati de mine.
    -Da,sefa,spun toti la unison.
    -Asa va vreau,acum mars in Mall!
    -Ce-ai zis??
    -Glumesc cu voi,haideti!rad eu.
    Intram inauntru si mergem la primul etaj.Baietii vor sa mearga la Jack Wills si mergem cu totii intr-acolo,incercand sa nu atragem atentia.
    Niall ma ia de mana si ma trage spre niste tricouri polo dragute,si ceilalti s-au imprastiat prin magazin.
    -Hai sa probez astea,zice Niall aratand spre tricourile din mainile lui.
    -Hai.
    Intra in cabina de proba,si eu il astept afara.Face apoi parada modei pe acolo,intrebandu-ma pe care sa si-l cumpere.
    -Ce-l verde,si ce-l rosu aa...
    -Dar asta negru?
    -Si ala e fain,ii zic.
    -Le iau pe toate trei mai bine.
    -Asa,ii zic.
    Intra inapoi sa se schimbe,si trag cu ochiul.
    -Ce faci,Clary?intreaba el uitandu-se la mine prin oglinda.
    Acum era la bustul gol.
    -Uhh...
    Dintr-o miscare se intoarce,ma trage in cabina si isi preseaza buzele de ale mele.Uh,chiar m-a surprins acum.
    Ma strange de talie,iar eu duc mainile in parul lui.Ah,ii iubesc parul,e asa de aa fain.Ii musc buza de jos si rad.parca il aud ca maraie putin si ma saruta mai puternic.Mainile lui se miscau pe tot spatele meu,ridicandu-mi si bluza ce o purtam,apoi dand-o inapoi jos.
    -Clary...zise el intr-o pauza de respirat.
    -Hmm?fac eu sarutandu-l.
    -Saruti bine.
    Chicotesc.
    -Ar trebui sa ies,spun.
    -Nuuuu.
    Deschise ochii acum si se uita la mine.
    -Mai avem cabine de vizitat,ii zic zambind si ies apoi din cabina.
    Noroc ca nu era nici o angajata pe aici,sau baietii.
    Niall iese din cabina si mergem amandoi sa platim.Ne intalnim cu baietii acolo,apoi plecam spre un alt magazin,ca vor baietii blugi acum.Ma plimb acolo prin sectiunea de femei si imi gasesc o rochita draguta,neagra,din material subtire,destul de scurta.Pe ea erau numai cranii,dar asta imi placea la ea.

    Niall vazu ca ma uit la ea.
    -E faina,imi zice.
    -Dap...
    -Vrei sa ti-o cumpar?intreaba el zambind.
    -Nu,nu...
    -Haide,vreau eu.
    -Nu vreau sa...
    -Shh Clarysoy,zice luand rochia si mergand spre cabina de probe.
    -Nu-mi mai spune asa,oftez in urma lui.
    -Ti-o cumpar,cu o conditie,spune.
    -Care anume?
    -Daca ramai imbracata cu ea,zambeste el.
    -Esti de necrezut!
    -Stiu.Acum,hai schimba-te!
    Am dat jos ce aveam pe mine si am imbracat rochia.Imi statea chiar bine,chiar de aveam cizmulitele astea in picioare.Ma schimb inapoi,Nill o plateste,apoi trebuie iar sa ma schimb in ea.Grea munca.
    Ies din cabina imbracata in rochie,si toti baietii sunt acolo,privindu-ma.Mai degraba holbandu-se.
    -Iti sta bine,imi spuneHarry facandu-mi cu ochiul.
    -Nici o sansa,Harreh,aa Edward,spune Niall venind aproape de mine.
    -Unde mergem acum?intreb eu.
    -La biblioteca..Este cartea asta,Fifty Shades of Grey...incepe Harry si eu rad.
    -Vrei sa o citesti...uh...in bilioteca?
    -Da,ce are?
    -Nimic,nimic,rad eu.Haideti!
    Mergem cu totii acolo si ne imprastiem in bilioteca.Eu cu Niall mergem la sectiunea Fantasy si Romance.
    -Uite,'Suflete pereche' de Cecelia Ahern.Ador cartea asta,spu neu uitandu-ma spre ea.
    -Si eu am citit-o,spune Niall.
    -Serios?Despre ce e vorba?
    -Sunt astia doi,prieteni de cand sunt mici...vorbesc prin scrisori,e-mailuri si trece timpul si ajung sa fie impreuna de abia cand sunt batrani....
    -Bine,taci.Cum de ai citit-o?
    -E irlandeza tipa,duh!facu el.
    -Asa,ce altceva ai mai citit,atunci?
    Ne-am asezat pe o canapea de acolo si am inceput sa povestim despre ce carti am mai citit si despre filme sau seriale.
    Peste un timp,Liam a venit la noi si ne-a spus ca baaietlor le e foame.
    -Unde mergem?ii intreb cand iesim cu totii din librarie.
    -McDonald's!zisera ei.
    -Acolo,deci,rad eu.
    Ne asezam la o masa mai retrasa si comandam mai multe meniuri,ca sa le impartim intre noi.Smecher,nu?
    Mancam ca disperatii tot de pe masa in aproximativ 20 de minute apoi decidem cu totii sa mergem sa ne uitam la un film.Ajunsi in fata salii de cinema,ne uitam la filmele de pe program,sa vedem la ce ne uitam.
    Nu trec nici 5 minute ca aud pe cineva tipand.Oh,fir-ar.
    Ma intorc si vad vreo 7 fete aratand cu degetul spre noi,sarind in sus,ca nebunele.
    -La naiba,zic eu.
    -Uh,ar trebui sa fugim,baieti...?intreba Liam.
    -Cam asa,ii raspund eu.Vorbim la telefon.Acum,fugiti!
    Niall vine in directiia ce o iau eu si vad ca fuga noastra atrage atentia.Alte fete ne-au recunoscut.
    -Repede,in magazin!spune Niall si ma impinge in Jack Wills.
    -Pe aici au luat-o!am auzit in spatele nostru.
    Niall ma trage si ne inghesuim amandoi intre niste haine.Asteptam in liniste pana ce fetele se asigura ca nu suntem in magazin si apoi iesim,intrand apoi in alt magazin.
    Chiar atunci,primesc mesaj de la Louis:
    'Am reusit sa ajungem la masina,veniti?'
    Nu puteam merge in continuare,eram blocati de fane.
    -Ce facem?il intreb pe Niall.
    -Simplu,ramanem noi doi.
    -Ok.
    Ii trimit un mesaj lui Louis apoi fac un plan cu Niall.Cumparam cate o caciula si ochelari pentru mine si asa ar trebui sa reusim sa iesim din magazin.
    -3,2,1,hai.
    Iesim brat la brat din magazin,mergand repede spre scarile rulante.
    Nu mergem nici 5 metri ca si aud:
    -Uite-i pe Niall si Clary!Aaaa!!
    -Fugi!!tip la unison cu Niall.
    Urcam scarile rulante doua cate doua,indreptandu-ne spre Cinema.Si fanele in spatele nostru.Reusim cumva sa ajungem la destinatie si intram intr-o sala oarecare,neplatind,desigur.
    Ne-am ascuns repede intr-un colt intunecat cu tot cu pungile de cumparaturi si am asteptat in liniste.Fanele au trecut pe langa sala.Huh,gata,ne-au pierdut...
    -Gata,suntem in siguranta acum...spune Niall.
    Am lasat pungile jos si mi-am asezat capul pe umarul lui.Era un film de dragoste,dupa cum parea.L-am nimerit.
    -Clary?
    -Da,Nialler?
    -Vreau popcorn.
    -Uh,iti aduc acum,Flamanzila...rad eu si rade si el.
    -Vezi sa nu te vada cineva..
    -Nu o sa ma vada,ii zic ridicandu-ma.
    Ii aduc popcorn si mancam amandoi din punga pe parcursul filmului.Stau pe pieptul sau moale si ma simt asa bine.Miroase asa bine si locul e atat de comfortabil ca nu as mai pleca niciodata de aici....
    ~
   

Un comentariu: